2013. január 21., hétfő

Díííjj..és a rizsa (:

Sziasztok.. látom, hogy jöttök, és tudom, hogy olvasnátok.. a helyzet az, hogy a jogi egyetem ezen egy hónapja ( plusz majd a nyár eleje ) oly annyira kikészít, hogy örülök, hogy gondolok másra a magyar alkotmány vizsgán meg a római jogon kívül.. ja , de . Egyetemes állam és jogtörire :D szóval azért nincs rész..viszont, remélem hogy február elején sikeresen, boldogan, megkönyebbülten hozom majd az új részt.. :)

Amúgy. Köszönöm, nagyon nagyon köszönöm a díjakat. Többfajtát kaptam.. és szokás szerint nem túl korán reagáltam..szóval szinte már mindenki megkapta akinek adnám.. így nem adom tovább... De itt vannak a válaszok, hátha érdekel valakit.. (:



Kérdések:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Dóra. De nem szeretem ha Klau szavaival élve 'ledóráznak' :) Inkább Dóri, anyának Dorcsi.. és mostanság babyface.. ! (: 
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Green day - Wake me up when september ends
3. Félsz a sötétben?
hm, nem gondolom hogy félnék.. inkább csak nem szeretem
4. Szerelmes vagy valakibe?
Igen (: nagyon !
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
háát.. nem vagyok az a tipikus 'énvagyokalegszerencsétlenebbavilágon' lány.. szóval így most nem tudom (:
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Igen.. a szememmel próbálkoztam, de sajnos nem vagyok Bonnie :(
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
2009-ben sok volt, és rengeteg jó dolog történt velem azokban a napokban. pl.: összejöttem a barátommal (: Szóval kifejezetten szerencse.!
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Igazából anyával nagyon jó a kapcsolatom, tehát nem gondolom, hogy van olyan amit nem árulok el neki.. a barátaim életétől kezdve az iskolai sztorikon át a hírességek életeit .. mindent megbeszélünk.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Ciki?! ha szeretem, teljesen mindegy, hogy ki mit hisz róla..
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem. soha. sőt, szurit kértem mindig, mert gyűlöltem a szirupot. vagyis ..gyűlölöm. hányok, a szagától is !
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Nem akarok híreees lenni.. de ha sok pénzem lenne, Madridba költöznék... azt hiszem ezzel mindent elárultam (:
12. Szoktál álmodozni?
Álmok nélkül nincs értelme ennek az életnek nevezett dolognak..azt hiszem.
13. Járnál Chace Crawforddal?
ha egyedülálló lennék... és olyan lenne amilyennek elképzelem, akkor azt hiszem..Ő a GG bestje.. amúgy meg Chelsea drukker.. viccelsz ? :))
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
na, ezen még nem gondolkodtam :D
15. Adni vagy kapni jobb?
táskát, cipőt, csokit kapni.. :)) adni is szeretek, de csak olyan embernek, akit szeretek és tudom hogy örül majd annak,a mit tőlem kap 16. Titkom:
Two can keep a secret, if one of them is dead ... (8)
17. Bakancslista
1. elvégezni a jogi egyetemet..
2. Madrid/London/Madrid/London ♥
rengeteg dolog van még..de ezek a legnagyobb álmok (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése